close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده
  • طراحی سایت , سئو

    بازدید :289
    چهارشنبه 9 دی 1394زمان :15:15
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    گاهی اوقات برای شما پیش آمده است که یک متن تبلیغاتی به صورت غیر فعال (Under Review) یا در حال پیش فعال فعال (Pending Review) در می آید. در ادامه دلایل آن را مورد بررسی قرار می دهیم: » ممکن است دامین و هاست وب سایت تمدید نشده باشید که در این صورت به صورت سریع تبلیغات متوقف خواهد شد. لازم به ذکر است اگموتورهای جستجو گاهی اوقات وب ر این مشکل شوند اکانت تعلیق و بسته خواهد شد. » اگر کشور یا زبان تبلیغات کمپین خود را عوض کنید آگهی تبلیغاتی مجددا بررسی خوهد شد و شاید در این بین حدود 15 دقیقه آگهی به صورت غیر فعال در بیاید. » سرانجام اگر شکایتی از شرکت ها و افرادی که شما برندهای (Tread Marks) آنان را در متن تبلیغاتی خود استفاده کردید نزد گوگل برسد ، متن تبیغاتی شما باز به صورت (Under Review) خواهد بود و شما بایستی این Tread Marks را حذف کنید و مجددا درخواست بازنگری را انجام دهید . به یاد داشته باشید هنگامی که متن تبلیغاتی شما به صورت Under Review باشد به هیچ عنوان آگهی شما فعال نخواهد شد مگر آنکه متن تبلیغاتی خود را عوض کنید. منبع :http://www.novinmarketing.com/Fa/Service/22/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

    مشاهده پست مشابه : دانلود آلبوم تصویری جدید رضا یزدانی به نام نوستالژی
    بازدید :316
    دوشنبه 29 تير 1394زمان :10:56
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    تعریف طراحی سایت خوب و کامل بر اساس استانداردهای سئو

    داشتن یک وب سایت خوب به عوامل بسیاری وابسته است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم. البته ویژگی های یک وب سایت مناسب که در گوگل به خوبی امتیاز بگیرد (page rank) و در موتورهای جستجو به خوبی دیده شوند را می توانید در Google Guildeline ملاحظه کنید.

    ساختن سایت با محتوای قوی کار آسانی نیست. محتوای سایت یکی از فاکتورهایی است که موتورهای جستجو به آن بسیار توجه می کنند. پس باید دقت کنید که محتوای سایت باید منحصر به فرد باشد. وبمسترها باید توجه داشته باشند که تا زمانی که محتوای سایت در خور توجه نباشد هیچ یک از موتورهای جستجو و همینطور هیچ کاربری از سایت دیدن نمی کند.

    اطلاعات غنی

    وب سایت هایی که دارای اطلاعات غنی هستند از مطالب اورجینال که در هیچ جای وب نیست استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر دو سایت که هر دو یک کالا را میفروشند از عکس ها و نوشتارهای یکسان استفاده کنند دیگر نمی توان از طریق سایت فروش را زیاد کرد زیرا همه ی محتوای سایت تکراری می شود و دیگر جذابیتی نخواهد داشت.

    پس به طور کلی سایت هایی که سه ویژگی زیر را دارند بسیار محبوبند:

    وب سایت هایی که اطلاعات غنی دارند یعنی مطالبی را درج کرده اند که در هیچ جای دیگر از وب دیده نمی شوند.
    وب سایت های در خور توجه کارهایی انجام میدهند که برای کاربران خود سود به همراه داشته باشند.
    نوشتن مطالب دقیق و روشن درباره ی محتوای سایت که به موتورهای جستجو کمک می کند که زودتر بتوانند بفهمند سایت درباره ی چیست.

    بازدید :379
    شنبه 27 دی 1393زمان :10:15
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    اگر مایل هستید طراحی وب سایت خود را انجام دهید باید از تاثیر قالب و طرح های گرافیکی وب سایت روی کاربران خود آگاه باشید تا بتوانید آنها را به سمت خرید از محصولات و خدمات هدایت کند. بدون شک مهمترین رکن در طراحی وب سایت، عکس ها، انیمیشن، ویدئو ها و دیگر طرح های گرافیکی است.


    در واقع می توان گفت طرح های گرافیکی همانند دکوراسیون بکار رفته در یک فروشگاه است که باعث جذب کاربران خواهد شد. البته باید دقت کنید که این طرح های گرافیکی کاملا سبک و با سرعت بالا باشند از آنجا که کاربران را اذیت نکنند و همچنین موتورهای جستجو همانند گوگل نیز امتیاز منفی به وب سایت شما ندهند و روی سئو سایت تاثیر منفی نداشته باشد.


    اگر در طراحی وب سایت خود موارد طرح های گرافیکی و نقش رنگ ها را در نظر بگیریم به طور حتم باعث ماندگاری کاربران در وب سایت خواهد شد که یکی از مهمترین موارد در سئو سال 2014 می باشد زیرا گوگل روی جذب کاربران و ماندن آنها در وب سایت تاکید فراوانی دارد و به این وب سایت امتیاز بالاتری خواهد داد.


    نکته دیگری که در بکار بردن طرح های گرافیکی باید مد نظر قرار بدهید این است که از متن ها، عناوین و تگ و توضیحات نیز باید استفاده کنید تا گوگل بتواند با وب سایت شما ارتباط برقرار کرده و آن را در نتایج ابتدایی موتورهای جستجو قرار دهد.


    همچنین در آپلود کردن تصاویر در وب سایت خود از تگ های کلیدی استفاده کنید تا با این روش بازدید وب سایت خود را بالا ببرید. به اصطلاح بهینه سازی تصاویر وب سایت را انجام دهید.

    بازدید :372
    چهارشنبه 17 دی 1393زمان :11:01
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    بسیاری از افراد روی ترافیک مستقیمی که بعد از بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل انجام داده اند تمرکز می کنند. اما چه کاری باید بعدا انجام شود ؟ آیا فقط سئو وب سایت کافی است؟ البته نه.

    هدف نهایی سئو روی وب سایت آوردن بیشتر تعداد کاربران و در نتیجه افزایش ترافیک بیشتر روی وب سایت ها است. یک وب سایت باید برای اینکه ویزیتورها را به مشتریان تبدیل کند قابلیت داشته باشد. شما به چه نحوی برای این هدف برنامه ریزی کرده اید؟


    قابل استفاده بودن وب سایت:

    همچنان بسیاری از وب سایت ها، ویزیتورهای زیادی را به همراه دارند اما بخش های معینی از وب سایت کار نمی کند. لینک ها تمایز کننده نیستند، توضیحات مناسب نیستند، اشتباهات املایی وجود دارد و غیره. بنابراین مخاطبان صفحات را ترک می کنند.


    کارکرد وب سایت:

    اگر لینک ها از بین رفته باشند، محتوای متنی ظاهر نشود. کاربران اگر عصبانی نشوند، خسته خواهند شد. اولین نمایش افتضاح خواهد بود و کاربران از وب سایت فراری می شوند و شما آن ها را از دست خواهید داد.

    بنابراین شما به طور جدی باید روی ساختار وب سایت کار کرده و اگر مشکلاتی به وجود می آید آن ها را برطرف کنید.


    اطلاعات کم یا زیاد:

    بسیاری از وب سایت ها طبقه بندی می شوند. آنها اطلاعات زیادی روی هر کدام از آن صفحات می نویسند و در واقع یک وب دایرکتوری خلق می کنند. اما شما متوجه باشد که خوانندگان صبر کافی ندارند که همه این مظالب را بخوانند. آنها دقیقا دنبال مطالبی هستند کمه می خواهند، پس آنها از وب سایت شما بر می گردند.


    قدرت تبدیل:

    اگر هر چیزی سرجایش باشد، وب سایت شما باید قدرت تبدیل کاربران به مشتریان را داشته باشد. وب سایت شما مانند شرکت شما هست. آیا شما افراد آموزش دیده کسانی که می دانند چطوری با مراجعه کنندگان خدمات را ارائه دهند و قابلیت تبدیل کاربران به مشتریان را داشته باشند در شرکت دارید؟


    بعد از اندازه گیری چه اتفاقی می افتد:

    آیا شما می دانید افراد دنبال کدام کلمات کلیدی هستند و با کدام کلمات وب سایت را پیدا می کنند؟ کجای وب سایت شما فرود می آیند؟ از کدام صفحه وب سایت را ترک می کنند؟ چرا؟

    بسیاری از سولات در این زمینه وجود دارد که شما باید آنها را کشف و به آنها جواب بدهید.

    بازدید :617
    شنبه 13 دی 1393زمان :12:22
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت بازارها و بسترهای جدیدی برای گسترش کار و بیزنس افراد فراهم شد. یکی از بهترین بازارها که باعث روانه شدن کاربران و مشتری های جدید به تجارت شما می شود اینترنت و طراحی سایت است.


    بهترین درگاه و گیت تجارت در بازاریابی اینترنتی، وب سایت شما خواهد بود پس اگر بتوانید وب سایت مناسب و خوبی داشته باشید مطمئن باشید بازار جدیدی از مشتریان را خواهید داشت.


    از مزایای داشتن وب سایت مناسب به شرح زیر است:


    √ تجارت شما به طور جهانی و بدون محدودیت به کاربران کل دنیا و هر فردی که به اینترنت دسترسی دارد معرفی می شود.


    √ اگر سایت داشته باشید می توانید قیمت ها و محصولات را که تغییر کرده است راحت تر و با هزینه ی کمتری به روز کرده و همچنین خدمات و محصولات جدید را آسان تر معرفی کنید.


    √ می توانید با لینک دادن سایت خود به سایت ها و برند های شناخته شده گامی برای معرفی هرچه بیشتر خود و بزرگ کردن نام تجاری خود بردارید.


    √ داشتن سایت باعث می شود که شما 24 ساعت در روز و 365 روز در سال در اینترنت مطرح باشید به عبارت دیگر تبلیغات داشته باشید.


    √ از طریق طراحی وب سایت شما یک منبع جدید برای جاری شدن مشتری ها به شما پدید می آید.


    √ اگر سایت داشته باشید به راحتی می توانید آن را از هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید تغییر دهید اما اگر تبلیغات داشته باشید باید هزینه زیادی صرف کنید و تمامی تبلیغات را تغییر دهید و به روز کنید تا مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.


    √ داشتن وب سایت باعث می شود که مشتریان شما با شما راحت تر کار کنند خواه داخلی هستند خواه خارجی.


    √ شما می توانید در سطح خودتان با رقبای خودتان به رقابت بپردازید.


    √ برای حفظ پرستیژ کاری، افزایش کارایی، به روز بودن داشتن طراحی سایت و تحلیل سایت بسیار موثر خواهد بود.


    √ از طریق طراحی سایت شاید دیگر نیازی حتی به داشتن دفتر کار و یا مکان داشتن برای کار خود نباشید زیرا وب سایت شما دفتر کار جهانی شماست.



    بازدید :375
    سه شنبه 9 دی 1393زمان :16:26
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    شاید بارها برای شما سوال پیش آمده است که کدام شیوه برای افزایش رتبه سایت در گوگل و رسیدن به صفحه نخست مناسب تر می باشد؟ تبلیغات در گوگل یا سئو. در این مقاله به طور کامل مزایا و معایب هر کدام از روش ها را شرح خواهیم داد.


    آیا به فکر افزایش فروش محصولات و معرفی سریع خدمات خود به طور مستقیم هستید؟

    آیا مایل هستید در کوتاه ترین زمان ممکن تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید؟


    اگر جواب سوال های بالا مثبت هست، حتما از تبلیغات در گوگل استفاده کنید. شعار تبلیغات گوگل، رسیدن به صفحه نخست در کمتر از 15 دقیقه می باشد و علاوه بر آن، انتخاب نامحدود کلمات کلیدی و هزینه به ازای هربار کلیک از دیگر مزایای این روش می باشد. در تبلیغات گوگل شارژی را در شروع کار خریداری می کنید و هنگامیکه که کاربران روی آگهی شما کلیک می کنند، هزینه های از اعتبار شما کم خواهد شد.


    برای اطلاع از این روش روی عبارت نحوه تبلیغات در گوگل کلیک فرمایید.


    اما آیا مایل به یک سرمایه گذاری بلند مدت هستید؟

    آیا تمایل دارید اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید؟


    اگر جواب شما به سوالات بالا مثبت هست پس از سئو استفاده کنید ولی باید در بهینه سازی سایت در گوگل صبور باشید زیرا ممکن است حداقل 6 ماه زمان ببرد و علاوه انتخاب کلمات کلیدی محدود است چون کار بسیار سختی به خصوص برای کلمات کلیدی که رقابت بالا دارند را پیش رو خواهیم داشت و سئو به نسبت تبلیغات گوگل گران تر است.


    به طور خلاصه و در یک جمله اگر یک پول اضافه در جیب خود دارید و فعلا نیازی به آن ندارید، سئو سایت خود را شروع کنید وگرنه در غیر اینصورت از تبلیغات گوگل استفاده کنید.

    بازدید :460
    يکشنبه 7 دی 1393زمان :16:38
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    لینک بیلدینگ با یوتیوب و کمک به سئو سایت

    امروزه سرعت اینترنت پیشرفت چشمگیری داشته است و از همین رو، بازاریابی از طریق ویدئو به جذابیت های بازاریابی اینترنتی افزوده است و کاربران هم علاقه فراوانی به استفاده از آن دارند.

    در این بین، یوتیوب بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدئو بهترین مکان برای دریافت بک لینک از مخاطبان است. در واقع از طریق لینک بیلدینگ با یوتیوب می توان به مزایایی همانند افزایش رنکینگ سایت در گوگل، افزایش ترافیک سایت، افزایش پیج رنک گوگل، آگاهی از برند و غیره دست یافت.
    اما رسیدن به اهداف بهینه سازی وب سایت از یوتیوب بهتر است دارای استراتژی مشخصی باشد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان به نتایج مطلوب خود برسیم. در این مقاله، گام های نحوه بکار بردن یوتیوب برای اهداف لینک بیلدیگ را اشاره می کنیم:

    « ویدئو:
    مهمترین بخش ویدئو مارکتینگ است، یوتیوب سایت اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو است بنابراین ویدئو شما باید حرفه ای و دارای محتوای قوی باشد. به طور خلاصه یک ویدئو باید توانایی جذب مخاطبان را داشته باشد.

    « کانال یوتیوب:
    شما می توانید کانال کاربری و یا کانال برند در یوتیوب ایجاد کنید، نکته ای را که باید در این بخش رعایت کنید به این شکل است که اگر محتوای خود را در زمان های مشخص در یوتیوب ارسال می کنید و مردم هم آن ها را لایک می کنند، سعی کنید آنها را تشویق به subscribe کانال خود کنید زیرا در صورت انتشار مطالب تازه همانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید آنها را به ایمیلشان ارسال نمایید و نتایج غیر قابل انتظاری دریافت کنید.

    « نظرات:
    ارسال نظر روی ویدئوهای دیگر یوتیوب بسیار ارزشمند است اما باید آماده رو به رو شدن با اسپم شدن نیز باشید. بنابراین توجه کنید که نظرات را به طور صحیح در جای مناسب و با لایک های مناسب قرار دهید تا کاربران دیگر شما را اسپم نکنند.

    « به اشتراک گذاردن:
    یوتیوب گزینه هایی برای به اشتراک گذاری ویدئو دارد و بسیار مناسب کسانی است که مایل هستند دانش خود را در زمینه محتوای شما افزایش دهند، از این رو مزیتی بزرگ برای آنها خواهد داشت. سعی کنید از این گزینه به خوبی استفاده کنید و آن را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگر به اشتراک گذارید.

    مزیت داشتن اکانت یوتیوب آن است که می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ایده های جدید را به آن ها بدهید. همچنین اگر مخاطبان به دنبال برند و محصولات شما باشند، آنها را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنند.
    بازدید :786
    شنبه 1 آذر 1393زمان :16:43
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    1- یک هاست و یک دامین برای طراحی وب سایت:

    متاسفانه بعد از گذشت حدود 3 سال از اجرای این قانون در گوگل باز خیلی از وب سایت های ایرانی این مشکل را دارند. وب سایت باید یک هاست و یک دامین داشته باشد. خیلی از وبمستران برای یک سایت چندین دامین ثبت می کنند و سپس همه آنها را روی هم پارک می کنند. بنابراین از گوگل محو خواهند شد و در آن صورت است که دنبال ماجرا می گردند.

    2-فونت و محتوا:

    فونت از مهمترین گام های وب سایت شماست. اگر در طراحی وب سایت فونت مناسب بکار نبرید خوانندگان هیچ علاقه ای در ماندن وب سایت ندارند و به وب سایت رقیب می روند. از فونتی استفاده کنید که در تمامی سیستم ها و مرورگرها برای کاربران قابل خواندن باشد.

    علاقه دارم در این قسمت باز هم به نقش محتوا اشاره کنم. محتوای کپی نگذارید. گوگل پنگوئن شدیدا تمامی وب سایت های کپی را از رتبه بندی گوگل حذف می کند.

    3- گرافیک:

    مشاهده کرده اید وقتی به یک وب سایت مراجعه می کنیم همان لحظه مایل هستیم خارج شویم. عکس های فلش زن و نامتناسب با محتوا باعث خروج کاربران از وب سایت می شوند. پس در طراحی وب سایت دقت کنید و از بنر و تصاویری استفاده کنید که مربوط به کسب و کار باشد.

    فقط یک نکته تصاویر را نه با حجم بالا آپلود کنید که مشکل لود شدن داشته باشد نه آنقدر بی کیفیت که حوصله کابران را می برد. همیشه گوگل را در نظر بگیرید که با یک صفحه نخست ساده چه تحولی در بازاریابی اینترنتی ایجاد کرد.

    4- وب سایت متناسب با تمامی مرورگرها:

    همیشه بعد از طراحی وب سایت، در تمامی مرورگرها تست کنید که سایت عالی به نمایش گذارده می شود. چقدر من سایت سراغ دارم که در بعضی از مرورگرها همانند گوگل کروم نامنظم است. در این موارد کاربر تنها کاری که می کند خروج از وب سایت است.

    مثال- دو سال پیش یکی از آموزشگاه های به نام تهران از ما برای طراحی وب سایت پروپوزال خواست. با توجه به امکاناتی که این وب سایت داشت ما قیمت خود را پیشنهاد کردیم اما شرکت همکار ما حدود یک چهارم قیمت داد و نتیجه این شد که بعد از دو سال همچنان در مرورگر گوگل کروم که به عنوان محبوب ترین مرورگر دنیا شناخته شده نامنظم است.

    5- سازگاری با تمامی سیستم ها:

    بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت، آن را در تمامی سیستم ها چک کنید یعنی در نوت بوک، تلفن های هوشمند و تبلت ها. در حال حاضر تعداد افرادی که از تلفن های هوشمند و تبلت ها از اینترنت استفاده می کنند به شدت در حال افزایش است.
    بازدید :345
    يکشنبه 25 آبان 1393زمان :10:01
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که این روزها طرافداران زیادی دارد و توسط موبایل صرفا مدیریت می شود. در اینستاگرام شما قادر خواهید بود که عکس و ویدئو شیر کنید. نکاتی در ارتباط با بازاریابی از طریق اینستاگرام وجود دارد و می توانید با استفاده از اینستاگرام، کسب و کار خود را گسترش دهید.
    کامل کردن پروفایل
    توضیحات کاملی را در مورد خود و کسب و کارتان درج کنید و پروفایل را تکمیل نمایید. در بخش بیوگرافی از علائق و خواسته هایتان توضیح دهید تا سایرین با شما آشنا شوند.

    مرتبط کردن صفحه اینستاگرام به فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی
    در اینستاگرام این قابلیت هست که صفحه خود را به فیس بوک و توییتر مرتبط کنید و از این رو به هنگام آپلود عکس یا ویدئو در فیس بوک نیز بارگذاری می شود و دوستان جدیدی را پیدا می کنید.

    آپلود تصاویر با کیفیت در زمان های مناسب
    تصاویر با کیفیت و با ارزش باعث جذابیت پروفایل خواهد شد. در ضمن سعی کنید تصاویر را با توجه به مناسبت روز بارگزاری نمایید تا تاثیر بهتری داشته باشد.

    صفحاتی را دنبال کنید که مرتبط به فعالیت کاری شما هستند
    همواره سعی کنید صفحات کسانی را دنبال کنید که مرتبط به علائق و زمینه فعالیت کاری شما باشند و واقعا علاقه دارید که عکس و ویدئو آنها را دنبال کنید

    استفاده از موقعیت جغرافیایی
    در هنگام ارسال تصویر و ویدئو در اینستاگرام می توانید موقعیت جغرافیایی را نیز قرار دهید. کاربران دیگر به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

    اظهار نظر و لایک عکس دیگران
    لایک و اظهار نظر باعث می شود که شانس شما برای لایک گرفتن نیز بالا رود و نام شما در لیست کسانی که فعال هستند خواهد آمد و تاثیر مثبتی در طرف مقابل شما می گردد.

    به نظرات دیگران پاسخ دهید
    حتما به نظراتی که دیگران روی ویدئو و عکس های شما می گذارند پاسخ دهید زیرا تاثیر مثبتی را روی طرف مقابل خواهد داشت و همچنین باعث بالا آمدن مجدد تصویر شما خواهد شد.

    مطرح کردن سوال
    هر از چند گاهی از دوستان خود سوالاتی بپرسید تا دین وسیله آنها را در صفحه خود درگیر کرده و به بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان صفحه خود کمک کنید

    قرار دادن لینک اینستاگرام در دیگر شبکه های اجتماعی و وب سایت
    اگر در شبکه های اجتماعی دیگری هم فعالیت دارید حتما اینستاگرام خود را قرار دهید و همچنین در صورت داشتن وب سایت، گذاشتن اینستاگرام فراموش نشود.

    امیدوارم با رعایت نکات فوق بتوانید، لایک اینستاگرام صفحه خود را افزایش دهید و بتوانید تحولی را در بیزینس خود به وجود آورید.
    بازدید :463
    سه شنبه 20 آبان 1393زمان :11:40
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    امروزه سرعت اینترنت پیشرفت چشمگیری داشته است و از همین رو، بازاریابی از طریق ویدئو به جذابیت های بازاریابی اینترنتی افزوده است و کاربران هم علاقه فراوانی به استفاده از آن دارند.

    در این بین، یوتیوب بزرگترین وب سایت اشتراک گذاری ویدئو بهترین مکان برای دریافت بک لینک از مخاطبان است. در واقع از طریق لینک بیلدینگ با یوتیوب می توان به مزایایی همانند افزایش رنکینگ سایت در گوگل، افزایش ترافیک سایت، افزایش پیج رنک گوگل، آگاهی از برند و غیره دست یافت.
    اما رسیدن به اهداف بهینه سازی وب سایت از یوتیوب بهتر است دارای استراتژی مشخصی باشد تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان به نتایج مطلوب خود برسیم. در این مقاله، گام های نحوه بکار بردن یوتیوب برای اهداف لینک بیلدیگ را اشاره می کنیم:

    « ویدئو:
    مهمترین بخش ویدئو مارکتینگ است، یوتیوب سایت اجتماعی اشتراک گذاری ویدئو است بنابراین ویدئو شما باید حرفه ای و دارای محتوای قوی باشد. به طور خلاصه یک ویدئو باید توانایی جذب مخاطبان را داشته باشد.

    « کانال یوتیوب:
    شما می توانید کانال کاربری و یا کانال برند در یوتیوب ایجاد کنید، نکته ای را که باید در این بخش رعایت کنید به این شکل است که اگر محتوای خود را در زمان های مشخص در یوتیوب ارسال می کنید و مردم هم آن ها را لایک می کنند، سعی کنید آنها را تشویق به subscribe کانال خود کنید زیرا در صورت انتشار مطالب تازه همانند سایر شبکه های اجتماعی می توانید آنها را به ایمیلشان ارسال نمایید و نتایج غیر قابل انتظاری دریافت کنید.

    « نظرات:
    ارسال نظر روی ویدئوهای دیگر یوتیوب بسیار ارزشمند است اما باید آماده رو به رو شدن با اسپم شدن نیز باشید. بنابراین توجه کنید که نظرات را به طور صحیح در جای مناسب و با لایک های مناسب قرار دهید تا کاربران دیگر شما را اسپم نکنند.

    « به اشتراک گذاردن:
    یوتیوب گزینه هایی برای به اشتراک گذاری ویدئو دارد و بسیار مناسب کسانی است که مایل هستند دانش خود را در زمینه محتوای شما افزایش دهند، از این رو مزیتی بزرگ برای آنها خواهد داشت. سعی کنید از این گزینه به خوبی استفاده کنید و آن را در شبکه های اجتماعی و وب سایت های دیگر به اشتراک گذارید.

    مزیت داشتن اکانت یوتیوب آن است که می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و ایده های جدید را به آن ها بدهید. همچنین اگر مخاطبان به دنبال برند و محصولات شما باشند، آنها را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنند.

    تعداد صفحات :2

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    • آرشیو لینک ها
    آمار سایت
    • کل مطالب : 23
    • کل نظرات : 0
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 0
    • بازدید امروز : 56
    • بازدید کننده امروز : 30
    • باردید دیروز : 0
    • بازدید کننده دیروز : 0
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 57
    • بازدید ماه : 213
    • بازدید سال : 2134
    • بازدید کلی : 16146
    کدهای اختصاصی